2014. április 30., szerda

Én ajánlom nektek: Hell

Szerintem igencsak sokatok ismeri az energiaital nevű készítményt, melyet én a kávé mellett csak úgy hívok, hogy koffeingránát, mert rengeteg koffein van benne. Véleményem szerint nem olyan vészes rövidtávon, hosszútávon lehet, de arról nem tudok semmit.


A Hell névre hallgató energiaitalt, hazánkban Magyarországon (is) forgalmazzák és gyártják, Szikszón. Mára meghódított rengeteg országot. A szomszéd országok mellett: Angliát, Ausztráliát, Venezuelát, Ciprust és még sok más országot. További információkat az alábbi videón találhattok.


"Gives you power like hell". Minden elfogultság nélkül állítom, hogy ez az eddigi reklámszöveg amit hallottam. A hivatalos weboldalukon leírják, hogy miért is ez a szlogen. Röviden erőt ad a mindennapok terhei ellen.

A doboz színei is nagyon tetszenek, mert a piros alapon fekete betűkkel nagyon jól néz ki. Ezt még az is tetézi, hogy a logó, illetve a "Hell" felirat fehér kontúrvonalai remekül kiemelik.

Az ital benne tutti.frutti ízű, de engem a gyümölcsös rágóra emlékeztetett egy kicsit, az illata mámorító. Semmi különleges nincs benne, egyszerűen tökéletes.

Kiszereléseit nézve öt darab van. A 250 ml, a 297/300 ml, a 355 ml, a 473 ml és az 500 ml. Én a 250 ml-eset tudtam beszerezni.

 Fajtáit nézve tízféle van. A hagyományos, a cukormentes Hell Zero.
A SummerCool és az IceCool. A SummerCool ízvilága Guava-Lime és Maracuja, az IceCool ízei pedig, Kiwi és Licsi-Ananász.
Új generáció? Nos piacra került a Hell New Generation nevű ital is, mely teás és nincs benne hozzáadott koffein.
Erő és pokol vegyülete. Hell Strong, egy doboz mégis több energia. Plusz 20% koffein és máris jobban telik a nap.
Valamint egy PET palackos kiszerelés is napvilágot látott.
SunmmerCool két íze

Az ízek (SummerCool kivételével) 




















Személy véleményem szerint nagyon finom, rendesen érződik benne az íz, illetve a szénsav is. Sajnos a többihez nem volt még szerencsém, de talán a közeljövőben. Bármelyik boltban megtalálhatjátok őket (én Coopban vettem) és egész baráti az ára is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése