2014. január 3., péntek

Én, mint videós?

Szerintem sokan tudják, hogy én is voltam videós. Bár én erre egy kicsit úgy tekintek vissza, hogy bár meg se történt volna. Voltak akkoriban hülye ötleteim, folytatás nélküli sorozatok és még sok más baromság.

De ez a cikk, nem az én videós "karrieremről" szólna, hanem egy nagyon jó barátom meghívott az első videójába mellékszereplőnek. A felvétel során nagyon sokat nevettünk, egymás bakijain, és reméljük nektek is tetszett a videó, melyet megtekinthettek itt is, vagy a 'Vendégszerepléseim' fülön, a fejléc alatt. Nem elképzelhetetlen, hogy több videóban is részt veszek, még mi sem tudjuk. Azt még elmondom, hogy a videó a címe ellenére, egyáltalán nem rémisztő, mert sokan azt hitték, hogy az. Azonban, korántsem ijesztő.

NoYa csatornája: http://goo.gl/gmhmCu

Bátorítsátok ti is egy pozitív hozzászólással, egy 'tetszik-kel', vagy egy feliratkozással

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése