2013. május 6., hétfő

Interjú Mr. Tolnaival

Mr. Tolnai a HCW volt ring announcer-e, de én még mindig örülök neki, hogy közöttünk van ez a jó ember! Olvassátok és Osszátok Mr. Tolnai válaszait!
Mr. Tolnai



1. Mióta követed a pankrációd és kit emelnél ki, mint kedvenc?

Bad News Brown
Hulk Hogan
1. 1987-88 környékétől fogva. Legkorábbi emlékem egy WWF Saturday Night's Main Event a Sky Channelről a műholdas csatornák hazai kábeltévés sugárzása kezdetekor. Azon belül is egy Demolition meccs, amit a konyhában történelemtanulás helyett néztem ámulva apám forgókapcsolós, piros kávájú fekete-fehér Junoszty-tévéjén (panelproli volnék). A Hulkamania azon nyomban beszippantott. Lázas gyűjtésbe kezdtem, minden zsebpénzemet WWF-kisképekre (WWF-magazinfotók kicsinyített, 8*10 cm-es kalózmásolatai) és újságokra, plakátokra költöttem. Ezekkel volt kitapétázva a falam. Igen, tizenkét évesen - pár Miss Elizabeth, Luna Vachon és Sensational Sherri-képet leszámítva - olajjal bekent kisgatyás izomkolosszus férfiak képei borították a falam, ezek látványára aludtam el esténként éveken át. A horror. Még egy műanyag matricás WWF Championship öv replikát is találtam a városban, a Fő utcai trafikban. Jó volt marknak lenni, a suliban én voltam a hókógen, legalább volt valami haszna a piros úttörőkendőnek. Én nem a nyakamban hordtam, hanem a fejemen. Otthon is hagytak osztálykirándulások alkalmával. :)
Kedvencek: Hogan, Hogan és Hogan. De csíptem Bad News Brownt, Greg Valentine-t, Jake Robertst és Mr. Wonderfult. Később Scott Norton, majd Chris Daniels és CM Punk lettek azok, akik miatt egy-egy meccset nem tekertem végig. Meg persze KANE 2010-es WHC-futása. Azt nagyon csíptem.

2. Milyen érzés volt a Szorítót vezetni, majd a Trash Talk-ban is feltűnni?

2. Szorító. :)  Amikor 2000-ben első weblapomat összeférceltem, ezt a nevet adtam neki. Le is hozta az egyik napilap, mint érdekességet:
http://attitude.wwe.hu/cikkek/20001202.html
(köszönet Kovács Attinak)
Én csak a WCW "where the big boys play" szlogenjét (nem, Kevin, a "játszanak" NEM melléknév) ültettem át magyarra, ezek meg lehozták mint valami melegedésre buzdító szöveget. Ez noha nem tartozik Szorosan a tárgyhoz, megérdemelt egy tisztázást.
Szorítkozzunk hát a rádióadásra: Szick Geri, a Motoroshang rádió oszlopos tagja és életművész koncertszervező guru felvetésére az egyik 2012-es HCW esemény után beindítottuk Síkfői Dáviddal az adást, melynek nem volt neve, de pro-wrestlingről terveztünk benne sokat pofázni. Magától értetődő volt számomra, hogy ez lehet a régi weboldalam feltámasztása, a Szorító, immár a HCW szolgálatában. Először vonattal járogattam föl az adásokba (A KIRÁLYOK VÁROSÁBÓL, SZÉKESFEHÉRVÁRRÓÓÓL), aztán a jó idő beköszöntével kerékpárral, minden szerdán 140km-t letekerve, ez utóbbit 13 alkalommal. A műsorra sose terveztem komolyan, csak 5-6 fő pontot ami épp az eszemben volt, meg pár kifőzött aktuális poént. A többit Dávid hozta, neki köszönhető, hogy volt struktúrája az adásoknak. Aztán mikor augusztusban beindult a pollenszezon, nem tudtam többet feljárni és Dávid is akkor kellett távolmaradjon, így Paulik Tomi vitte tovább a stafétát, melyet 2013 elején Bártfai Krisztián és Balázs (?) Miki vettek át.
Hogy milyen érzés? Elképzelhetetlen. Mai napig nem hiszem el, hogy rádióműsort vezettem. Amikor ott voltam a stúdióban az is álomszerű élmény volt, nem csoda, hogy úgy el voltam varázsolva az adások alatt. Aki hallgatta, érti.
Ami a Trash Talkot illeti, úgy volt, hogy Paulik Tomival ketten csináljuk, de lemondtam, ennek okáról majd máskor. A cameómat április 6-án nagyon élveztem, büszke vagyok a srácok kitartó munkájára, mely ilyen szép előrehaladást ért meg hallgatottság tekintetében. A hallgatók szó szerint a vállukon hordoztak abban a tizenöt perces blokkban. Fasza volt!

3. Említetted, hogy akarsz Tolnais pólót. Ez megvalósulhat?

3. Terveztem egyet, meg is van valahol, de épp meghalt a pécém és nem tudom most ide beszúrni. Hagyományos rikítózöld ingpóló, közepén a fejemről egy rajzzal, valamint piros betűkkel TNA-fonttal egy srégen torzított TOLNAI-felirat a szív felett kicsiben, ugyanez a hátán nagyban. Aki akarja, megcsinálhatja ezek után, de se én, se a H-WrestlingShop nem tervezzük hivatalos gyártását. Úgyse vinné a kutya se. Ki adna pénzt egy bolond ring announcer pólójáért?  :)

4. Milyen volt az az érzés amikor a ringben álltál és a rajongók "Mr. Tolnai" kiáltozásokkal buzdítottak?

4. Ahogy Jim Ross mondaná félarccal: Bah Gawd, Keeng! Mihez lehet hasonlítani? Hisz leírhatatlan. Amikor biciklizni tanultál, valaki egyensúlyban tartotta a cangát. Aztán sok méter után hátranéztél és láttad, hogy az illető messze távolról integet, büszkén mosolyogva, benned pedig a bizonytalanság helyére szilárdan befészkelte magát a meggyőződés, hogy a te kezedben van az irányítás. Empowered, ahogy az angol mondaná. Ez a pillanat ismétlődik át a közönség színe előtt újra meg újra, intenzitása soha nem lankad. Ettől olyan addiktív és megrészegítő. Ezek után a való világba visszacsöppenés számomra az esetek többségében keserves élmény volt. Nem csoda, hogy annyi wrestling-személyiség nyúl élénkítőszerek után. Prolonging the magic!

5. Ha valaki a nézők közül felöltené a jellegzetes Mr. Tolnai öltözéket, mi lenne rá az első reakciód?

5. Egy Jean-Luc Picard-féle facepalm.

6. Ott voltál a tavalyi Szupershown. Szerinted az idei felül múlja a tavalyit?

6. Minden kétséget kizáróan igen.

7. Nem hagyható ki. Hogyan értékelted a WrestleMania 29-et?

7. Nem tetszett. 10 perc alatt végigtekertem. A Taker-meccs lehet, hogy jó volt, de sosem érdekelt Taker. Nem tudom objektíven értékelni. Next!

8. Szerinted a WWE hanyatlik, vagy emelkedik jelenleg?

8. Stagnál, tehát hanyatlik. Jól bevált konzervformulák, túl sok tévéműsor, mindenki igényét kielégíteni vágyás, ezáltal rizikótlan, igazi meglepetések nélküli program jellemzi. Lehet benne szórakoztató elemeket fellelni, de amikor a néző DOLGA kikeresni ezeket, ott baj van.

9. Lefordítottál több pankrációs könyvet. Melyiket volt a legnehezebb lefordítani?

9. Konkrétan három könyv fordításában vettem részt, ezek közül a legnehezebb - és a legélvezetesebb, leginkább megelégedettséget és diadalittasságot adó - a William Regal-biográfia volt. DiBiase és Y2J könyvei iránt nem éreztem ilyen szenvedélyt, mint Matthews mester anekdotáit felidézve. Lásd a könyv utószavát.

10. Mit üzensz a leendő HCW Pro-wrestlerek-nek akik a HCW suliban róják a kilométereket?

10. Olvassátok el a Chris Benoit - Ring of Hell c. könyvet. Komolyan!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése