2013. január 23., szerda

Interjú Tony Baritoon-al

Tony Baritoon az Áttörésen debütált Candy Vegas és Mr. Vegas-al! Olvassátok és Osszátok a magyar Rock&Wrestler sztár válaszait!

Tony Baritoon és Candy Vegas

Mr. Vegas

   

1. Mióta ismered a pankráció és ki a kedvenced?

1, A pro-wrestlinget, már gyerekkoromban is ismertem, de csak 2007-2008 környékén lettem állandó nézője a WWE adásoknak. A dolog megtetszett, így elkezdtem régi felvételek és más szervezetek után kutatni. Végül egyre jobban megszerettem. Kedvenc? Hát, nem tudnék kiemelni egy embert, aki abszolút kedvenc lenne. Inkább úgy fogalmaznék, hogy több olyan ember is van, akinek lenyűgöz a munkája. Ilyen El Generio, Stone Cold Steve Austin, Daniel Bryan, CM Punk, Dolph Zigler, Szakács Tibor, Wéber Árpád, Undertaker, Ted DiBiase (az idősebb), Bad Buddha, Tom La Ruffa, Jack Evans, Mike Quackenbush. De a listát hetekig tudnám sorolni.

2. Hogyan ismerkedtél meg Mr. Vegas-al?

2, A HCW-n keresztül. Johny Vegas kilátogatott rendszeresen a gála eseményekre. A Véres november 3 győzte meg arról, hogy érdemes lenne támogatni a szervezetet. Aztán felvetődött az ötlet, hogy az egyik birkózót szívesen managelné. A vezetőség megemlített engem. "Itt egy fiú, aki 10 évig amatőr birkózott, a ringen kívül színészettel keresi a kenyerét." majd mutattak rólam egy képet. Mr. Vegas fantáziát látott bennem és kisfiúból férfivá, igazi jampivá nevelt.

3. Honnan ered a Rock&Roll rajongás?

3, Mindig is szerettem a Rock&Roll zenét, de igazi értékeit és szépségét akkor fedeztem fel, mikor megismertem Mr. Vegast. Egyre több igazi zenét mutatott nekem és egyre több vérbeli előadót. Azóta a Rock&Roll több, mint zene és tánc, egyik alapeleme az életfilozófiámnak a Rock&Wrestlingnek. Persze, a Rock&Roll a kedvencem de más zenét is hallgatok, pl. blues, jazz, hillbilly, opera, heavy metal. A lényeg az, hogy igazi zene legyen, ne pedig kisfiú visítozás, vagy számítógéppel generált random duc-duc.

4. Mi az elsődleges célod a HCW-ben?

4, Hogy fényt és stílust vigyek ebbe a szervezetbe és megmutassam az embereknek, ki az igazi birkózó, mi az igazi zene és mi az igazi show. Az övek egyelőre nincsenek a célkeresztben, azok úgyis csak értéktelen bizsuk, amíg nem kerülnek Tony baby derekára. Így előbb leteszem a névjegyemet az asztalra.

5. Láthatunk-e más szervezeteknél?

5, Ez még a jövő zenéje. De nem tartom kizártnak, hiszen én vagyok a professzionális-birkózás Mozartja. Ugyan, melyik szervezet nem látná szívesen a legnagyobb tehetséget? Ráadásul az Áttörésen rengeteg külföldi sztár volt, akik vitték saját hazájukba a hírt: miszerint új csillag született. Viszont először a HCW-t kell jelenlétemmel jobb szervezetté varázsolnom.

6. Kit gondolsz legnagyobb riválisodnak?

6, Senkit. Mindig is úgy tartottam, hogy a rivális olyan személyt takar, aki méltó vetélytársad és egyben az ellenséged is. Na már most lehet, hogy vannak ellenségeim a szervezetben (a féltékenység nagy úr) de senki se méltó vetélytárs számomra. Reálisan nézve: 10 év amatőr birkózás van mögöttem, hatalmas a komikusi vénám és van egy klassz, intelligens, tökéletes managerem. Szórakoztatóbb és technikásabb vagyok a HCW birkózóinak többségénél. Innentől kezdve, senkit nem neveznék a riválisomnak.

7. Mit gondolsz a WWE jelenlegi állásáról?

7, Mostanában láttam elmozdulásokat pozitív irányba, de összességében azt mondom: látott ez a szervezet már szebb napokat is. De a gond itt nem a birkózókkal van, ez sokkal inkább a rossz backstage politika eredménye, illetve a motiváció és a versenyszellem hiánya.

8. Kipróbálnád-e magad egy Deathmatch-ben?

8, Nem. Egy asztal, egy szék vagy egy neoncső még katona dolog, de a deathmatch eszköztára nekem már sok. Plusz okát se látom őszintén szólva, én eszközök nélkül/klasszikus eszközökkel is tudok jó meccset csinálni és győzni, hiszen én vagyok a legjobb. Szóval akkor minek? Mindamellett figyelembe kell venni azt is, hogy (mint fentebb írtam) színész vagyok a ringen kívüli életemben, egy hardcore meccs még rendben van, de egy deathmatch elriasztaná az alkalmazóimat. De senki ne aggódjon: hardcore meccsben természetesen láthattok majd.

9. Láthatunk nálad egy gitárt a bevonulásnál a jövőben?

9, Ez legyen meglepetés!

10. Láthatunk-e küzdeni a Dicsőség Napján?

10, Legszívesebben nemet mondanék, amiért a HCW közönsége megsértette a csodálatos triónkat. Nem érdemlik meg. De muszáj lesz, egyrészt hogy az emberek lássák: Tony nem lustaságból vagy gyávaságból nem birkózott, hanem azért, mert a nézők nem érdemelték meg. Másrészt a direktorokat igencsak magamra haragítanám, ha kidobnának rám egy csomó pénzt és utána a közönség infantilis viselkedése és ízlésficama miatt sose birkóznék. Röviden: igen.



"Stone Cold" Steve Austin


Mike Quackenbush
Undertaker



El Generico
"Million Dollar Man" Ted DiBiase

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése