2013. január 27., vasárnap

Interjú Ottóval

Ottó a HCW lelkes bírója, aki a Véres November 3 és az Áttörés 2013 gálán hozta a meccseken a döntéseket! Olvassátok és Osszátok!
Ottó, a bíró


1. Mióta ismered a pankrációt és ki a kedvenced?

1, Természetesen már évekkel ezelőtt eljutott hozzám a híre, hogy mi zajlik az amerikai kontinensen, de igazán nem érdekelt, nem kötött le. Azóta persze sok minden változott, de kedvencem még mindig nincs. A hazai birkózókért szorítok.

2. Mennyire megterhelő a bírói munka?

2, Ez egy összetettebb kérdés. Elsőre azt mondanám, hogy attól függ. Többnyire (nagyon is) az, mert alapvetően rengeteg dologra kell figyelnem egy időben, ringen belül és kívül egyaránt. Ez az alap állapot lazulhat vagy szorulhat például a meccstípusoktól függően. Egy hardcore mérkőzésen ugye nehezen lehet szabálytalanságon kapni valakit, mert lazább a szabályrendszer, olyankor csak a repeszek és szilánkok elől ugrálok. Az sem árt persze, ha valaki jó kondiban van és bírja a meleget, mert azok az átkos reflektorok aztán kellemetlenek tudnak lenni már egy óra után is.

3. Öröm-e dönteni a meccseken?

3, Öröm? Nem, nem mondhatnám. A munkámhoz tartozik, hogy semlegesnek kell lennem és azt úgy tudom megvalósítani a legkönnyebben, ha nem társítok érzelmeket senkihez. Annak tudok örülni, ha nem kell „X”- et mutatnom a meccsek alatt vagy utánuk. Hál’ Istennek ezt eddig megúsztam.

4. Mi volt a legnehezebb döntésed eddig?

4, Azt hiszem, hogy a legnehezebb a mostani 2013-as Áttörésen volt, amikor PG Hooker és Braveheart mérkőzésén kellett eldöntenem a meccs végkimenetelét. Senki nem örült a hibámnak, elsőre észre kellett volna vennem, hogy mindkettejük válla lent volt. Én sem voltam boldog, de talán mentségemre szólhat, hogy három órája voltam a ringben… nem is lett nagy baj belőle. Szóval az volt a legnehezebb eddig.

5. Megküzdenél-e valakivel?

5, Ó, dehogy. Bár elsőre senki sem gondolná, de pacifista vagyok. El ugyan nem borzaszt amit látok, inkább azért kerülöm a konfrontációt, mert volt részem belőle bőven mielőtt ide kerültem.

6. Kivel állnál csapatba, ha nem bíró lennél?

6, Ha nem vesszük figyelembe az előző választ, akkor talán Murlock-al. Van némi bűntudatom a 2012-es Véres Novemberen történt gyújtogatás miatt. Ha nem lennék bíró, akkor talán neki akarnék segíteni az előbbre jutásban.
7, Határozottan áttörésként jellemezném. Az eddigi legnépesebb közönség, az eddigi legjobb technika és igazán nívós meccsek jellemezték. Büszke vagyok, hogy a része lehettem.

7. Milyen volt szerinted az idei Áttörés?

7, Határozottan áttörésként jellemezném. Az eddigi legnépesebb közönség, az eddigi legjobb technika és igazán nívós meccsek jellemezték. Büszke vagyok, hogy a része lehettem.

8. Mit gondolsz Roland jeleneteiről?

8, A főnök természetét ismerve és a munkámat szeretve csak annyit mondanék, hogy kíváncsi vagyok a Szegedi Szupershow-ra.

9. Szerinted a WWE merre halad?

9, Először a magyar fiúk és lányok munkáját ismertem meg, így számomra a WWE néhol picit ingerszegény. Nem szeretnék véleményt alkotni ezen felül. Bár nem mondom, azért szívesen látnám élőben, mert lehet, hogy az én tv készülékemmel van a baj.

10. Van-e valami tárgyad ami pankrációhoz fűződik?

10, A bírói mezem. Valószínűleg nem tulajdonítottak sok jelentőséget neki a rajongók, de a mez, amit hordok, Bera Bálint meze volt. Tisztelem a munkásságát és a döntését, amit a Dicsőség Napján hozott meg a 2012-ben. A főnök egy megbeszélés után vágta hozzám… büszkén hordom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése