2012. december 2., vasárnap

Interjú Blazsej-el

Blazsej-t a Szorító című rádió műsorból ismerhetitek a Motorshang.hu-ról, vagy a Véres November 3-on ő volt az egyik kommentátor! Olvassátok és Osszátok!

Blazsej
1. Mióta ismered a pankrációt és ki a kedvenced?

1. A pankrációt kicsi gyerekkorom óta ismertem hallásból, de igazából 1998. júliusában kezdtem "foglalkozni" vele. Az első adásom az a legendás Nitro volt ahol Goldberg WHC lett. Kedvencem akkoriban DDP volt, később Triple H lett az és a mai napig ő a #1.

2. Miért is hívnak téged "Pankráció-Lexikonnak"?

2. Azért hívnak így mert elég jó memóriával rendelkezem ami a WWE meccseit és adásait illeti. Túl vagyok értékelve a jelző által, de igyekszem neki megfelelni.

3. Milyen volt szerepelni a Szorítóban és kommentátor ként ott lenni a Véres November 3-on?

3. A HCW-vel történő munkát nagyon élvezem. Hatalmas élmény volt részese lenni a szervezet munkájának, alig várom a folytatást és a következő évi adásokat. A Szorítóba WR barátom hívott meg még nyáron, akkor nem tudtam eleget tenni a meghívásnak, azóta ez pótolva lett szeptemberben. Pozitív élmény szintén.

4. Milyen volt szerinted a Véres November 3?

4. Nagyon sikeres gála volt mindenféle téren, ahogy annak lennie kell hiszen ez a HCW WrestleMania-ja. Nem volt nehéz beleélni magamat a történésekbe és a meccsekbe.

5. Vállalnál-e egy ring beli szereolást?

5. Nem valószínű, de never say never.

6. Szerinted a WWE milyen színvonalathoz, mert én 3 éve követem és szerintem esik a méllybe. Szerited?

6. A WWE színvonala sajnos évek óta esik, hol lassan hol erőteljesebben. Egyre kevésbé érzem fontosnak a heti adások letöltését és egyre többet pörgetem végig őket, de mindig lehet találni olyan pankrátorokat akiknek jó követni a pályáját és szurkolni nekik hogy érjenek fel a csúcsra. Most pl. számomra ilyen Dolph Ziggler.

7. Láttad-e a CM Punk Best in the World című DVD-t? Ha igen mi a vélemény róla?

7. Láttam a dvd-t, egy nagyon igényesen összerakott anyag, melyben a WWE átlépte saját határait. Korábban említeni sem említették a kiadványaikon más szervezeteket, itt meg még az ROH edzőteremben is forgattak.

8. Szerinted a HCW kinőheti-e magát az Independent Wresling-ből?

8. Pár éve azt mondtam volna rá hogy nem, de ilyen rohamos fejlődés mellett én látok rá esélyt. Nem mostanában persze.

9. Rajongókkal és a Pankrátorokkal milyen kapcsolatban vagy?

9. 1-2 régebben látott arcon kívül a HCW rosterrel és a rajongókkal is jó a kapcsolatom, találkozók akarom mondani gálák alkalmával igyekszek minimum pár szót minden ismerőssel váltani.

10. Milyen szervezeteket követsz?

10. WWE és TNA.




Bill Goldberg

Triple H

DDP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése