2012. november 22., csütörtök

Interjú Bélával

Béla a HCW új pankrátora aki Yan Colby személyes fotósa! Olvassátok és Osszátok!

Béla a V3-on

1. Amikor a műholdas adásokat már hazánkban lehetett fogni, úgy 1986-87 körül kezdtem el nézni, akkor még WWF volt. Kifejezetten Cena rajongó vagyok. De nagy kedvencem Joe Legend –akivel személyesen is volt alkalmam találkozni-, illetve Edge

2. Hogyan ismerted meg a HCW-t?

2. A kislányom fedezte föl az interneten, hogy van hazánkban is pankrátor szervezet, és így mentünk el családilag az első gálára, ahol azonnal megtetszett az egész műsor, és a rajongói találkozó csak megerősítette bennem, hogy a hazai pankrátorok (is) csupa szív Emberek.

3. Láthatunk-e valamikor a ringen belül?

3. Mindenképpen, hiszen Yan Colby fotósaként kötelességem fényes győzelmeit megörökítenem.

4. Milyen volt szerinted a Véres November 3?

4.Szenzációsra sikeredett. Nagyon örülök annak, hogy egy ilyen szervezet számít rám, és remélem, hogy hozzá tudtam tenni a sikerhez.

5. Yan Colby mellé állsz, mint menedzser?

5. Remélem, de erről nem csak én döntök. Ha Yan úgy látja, hogy megfelelő és jövedelmező a munkám, akkor igen. Nagyon nehéz ember, megköveteli a tiszteletet és az alázatot, és igen nyersen közli velem olykor, ha valami nem tetszik neki.

6. Bevettek a HCW-be, hogyan élted meg?

6. Nagyon örültem neki és nem is számítottam rá. Igyekszem megszolgálni a bizalmat!

7. Szerinted a WWE tud valami újat mutatni ebben a kis időben?

7. Egyéni véleményem az, hogy nem magával a szervezettel van a baj, hanem a leadott –vágott- adásokkal. Ha kevesebb beszéd, szöveg, lenne benne, és több „bunyó” élvezetesebb lenne. Biztos vagyok benne, hogy lesz pozitív változás.

8. Vállalnál-e egy Hardcore meccset?

8. Ezen sokat gondolkodtam, és valószínű, hogy bizonyos kereteken, határokon belül igen.

9. Kivel milyen kapcsolatban vagy? (Rajngók, Pankrátorok)

9. Rajongók: Ha figyelted a VN3 alkalmával debütáltam. A közönség soraiból jövök. Egy HCW rajongó azt írta nekem, hogy emlékszik rám, én voltam a „nagyhangú bácsi” nagyon jó esett. Úgy vagyok vele, hogy addig maradok a HCW-ben amíg a közönséget hangulatba tudom hozni. Teljesen mindegy, hogy face, vagy heel minél nagyobb a hangerő annál jobb. Ameddig hangulat van, Béla HCW is lesz!
Pankrátorok: Imádni való egyéniség külön-külön mind. Sokat tanulok tőlük, és mindenben segítenek

10. Mi az álmod a pankráció világában?

10. Minél több emberrel megismertetni a pankráció világát. Olyan gálákon részt venni –itt Magyarországon-, ahol azt látom, hogy családok tombolnak, szurkolnak, jól érzik magukat!


Edge
John Cena 

Joe Legend

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése