2012. október 22., hétfő

PInKY vagyis Dia interjú

PInKY-t ismerhetitek HErBY videóiból vagy a saját csatornájáról!


1. Peti említette, hogy a Donkey Kong Country-ra és még a Super Mario-ra is ráfüggtetek. Ez körülbelül hány órát jelentett?

1. Egy héten egyszer-kétszer esténként összeülünk és max. 2órát felváltva játszunk.De inkább a Donkey Kongal,az izgalmas és vicces is.


2. 30Y-on és Cante Diem-en kívül még miket hallgatsz?

2. Igazából mindig is a rock zenét szerettem,abból is az alternatív rockot vagy a zúzósabbakat ami inkább a dallamos punk.A The Doors nekem örök klasszikus,megunhatatlan,őket nagyon szeretem,aztán Nirvana Blink 182 Bloodhound gang,ezek az együttesek amiket bármikor bármilyen állapotban szívesen hallgatom,de van még jó pár egyszámos zenekar,akiknek épp egy számuk jóra sikeredett,és mindig vevő vagyok az újdonságokra.Lényeg legyen benne gitár,ezeket a gépzenéket,popnyavajgásokat ki sem állhatom.


3. Volt-e már, hogy Székesfehérváron vagy máshol leszólítottak titeket?

3. Volt rá példa,bevallom szerintem pont ettől lettem kissé antiszociális.Jobb szeretek maximálisan személytelen maradni,úgy bemenni melóhelyre,hogy nem tudják én vagyok az ominózus "Pinky".Sokszor menekülnék Fehérvárról,mert kicsi város,mindenki ismer mindenkit,nem szeretem.Vagy legalább Budapest nagyságú városban laknék szívesen,vagy valahol elbújva kis faházba csendes környéken...szóval a kérdésre a válasz:igen fel ismernek minket.


4. Mi a kedvenc kajád és italod?

4. A kedvenc ételem a baconbe tekert roston csirke,sajtmártással,hasábburgonyával.Kedvenc ital:ha üdítőre gondolsz akkor az ananászlé,ha alkoholra akkor valamilyen ízesített krémlikör,de általában nem fogyasztok alkoholt.


5. Anno sportoltál valamit?


5. Anno sportoltál valamit?
Négy éves koromtól balettre jártam egészen 15 éves koromig.Nagyon szerettem,mert mind a mellett,hogy megtanítottak minket a nőies kecses testtartásra, francia klasszikus balett fő lépéseire,mellette fegyelmet és önkontrollt is tanulhattunk.Nagy volt a szigor,ennek eredményeképp év végi hibátlan fellépések sorozata következett.Volt úgy még sírtam is,olyan nehéznek éreztem,de aztán utólag mindig rájöttem,hogy ez kell nekem,sok erőt és önbizalmat adott.Sajnos tovább folytatni nem tudtam,mert Fehérváron nem volt rá lehetőség,utazni Pestre meg strapás lett volna suli mellett.



6.Szereted fárasztani az embereket a Pinky Facebook oldalon. Ez hogyan alakult ki?

6. Persze hogy szeretem és a Pinkysták is szeretik! Eredetileg Pinky Sárga barátnője az Anyád sorozatban,erre épült az oldal,aztán a kis rajongók megismerhették ki is bújik meg Pinky mögött valójában,és úgy érzem megkedveltek engem is.Mert ugye a sorozatban én vagyok Pinky szinkronhangja.


7. A nokedlik mennyire zavarnak a videózással kapcsolatban?

7. Engem zavarnak,lényegében miattuk van kevés videóm.Nagyon letud lombozni az emberi primitívség.


8. Szerinted mi zavarja az embereket leginkább HErBY videóiban?

8. Nem hinném,hogy a rajongókat bármi is zavarná Herby videóiban,őt úgy szeretik ahogy van,aki meg nem szereti ne nézze,ilyen egyszerű!


9. A celebek szerinted miért játsszák az idiótát?

9. Nem tudom játsszák e vagy valóban azok,én amit gondolok, Magyarországon szerintem nincs sztárság. Amennyire lehet én kerülöm a médiát,a szennylapokat,nem nézek, nem olvasok butító műsorokat újságokat.Úgyhogy igazából pontos választ nem tudok adni kérdésedre,mert nem érdekel a hazai celebvilág,ha külföldiekre gondolsz az más szitu,ott szerintem minden lépésük jól meg van koreografálva,hogy minél népszerűbbek legyenek,a hír mondani valója mindegy,csak szenzáció legyen,ennyi a lényeg.


10. Követsz-e videósokat?

10. Nem.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése