2012. október 25., csütörtök

Murlock Interjú

Most Murlock az 8Lock egyik tagja lesz az "áldozatom" Olvassátok nyugodtan!




8Ball & Murlock

1. Mióta követed a pankrációt és mióta vagy pankrátor?

1: 2008-ban kezdtem pro-wrestlinget nézni, és 2010 novemberében már debütáltam, a Véres November 1-en :)

2. Honnan ered a neved?

2: EZ nem a reklám helye, úgyhogy scak nevek nélkül: egyik kedvenc íróm által írt könyvsorozatban volt egy oylan szereplő, akit Murlough-nak hívnak, és a neve nagyon megtetszett, csak kicsit gonosz hangzása volt (nemcsoda, a szereplő rosszfiú :P ), ezért csavartam egyet rajta:) Így lett a Murlock. Aztán rá 1-2 évre megjelent egy bizonyos játék, és mindenki elkezdett másra asszociálni :/

3. Mit szólsz ahhoz, hogy van rajongói oldalad?

3: Megtiszteltetésnek veszem, hogy vannak rajongóim, és van olyan ember, aki csinált, és működtet egy rajongói oldalt :)

4. Milyen lenne az álom meccsed?

4: Egy 6 Man Tag Team meccs, 8Ball-lal, és Jack Evans-el. Az ellenfél mindegy.

5. Ki a kedvenc pankrátorod?

5: Azt hiszem az előbbiből kiderül, hogy Jack Evans :)

6. Láthatunk-e más szervezeteknél?

6: Idén már biztos nem, de a jövő még bármit hozhat ;)

7. Mit szóltál Nitro, Wellington és Jessie lépéséhez?

7: Nagyot csalódtam Nitroban. Amikor először megjelent, és ellenem debütált, egy nagyon jó bírkózót ismertem meg benne, aki már akkor ellent mondott a Direktoroknak. A legtisztább bírkózók között volt egész idáig, én nemt udom, hogy mi ütött belé. Így visszanézve várható volt, azok után, hogy 8Ball-t, és engem leállított, hogy ne bántsuk Wellingtont... De egyszóval: sokkolt...

8. Hogy látod a WWE mostani helyzetét?

8: A WWE amikor behozta a PG-t, elvette az ízét számomra. Azóta nem követem rendszeresen... Inkább indy birkó :)

9. 8Ball-al ringen kívül is jóban vagytok?

9: 8Ball az legjobb barátom a HCW-n belül :) Azért tudunk jól összedolgozni, mert jóbarátok vagyunk.

10. Szerinted lesznek-e még női pankrátorai a HCW-nek?

10: Bízom benne. A magyar női bírkózók kiemelkedően jól teljesítenek, biztos vagyok benne, hogy a HCW School ontani fogja magából a női tehetségeket is :)

Jack Evans

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése