2012. augusztus 28., kedd

Ozzy Spencer interjú

A HCW-ből Ozzy Spencer-t is sikerült meginterjúvolni! Olvassátok kedvetekre!:D
Ozzy Spencer


Pappa George










1. Honnan ered az Ozzy Spencer név? (Tudom, hogy volt már szó róla, de lehet van aki nem tudja!)

1.: Az Ozzy, a civil nevem angolosítása, a Spencer-t remélem nem kell részleteznem...:)

2. Hogyan ismerted meg a HCW-T?

2.: Elmentem egy gálára, ott találkoztam a csapattal. A következő héten már az edzésen...

3. Ki a kedvenc Pankrátorod?

3.: Umaga; Samoa Joe

4. Mikor ismerted meg a pankrációt?

4.: Még kiskoromban... igen én is voltam kicsi! :)

5. Kivel küzdenél meg és ki a legnagyobb riválisod?

5.: Jelenleg PG-vel, mert ő a jelenlegi bajnok! Wellington.

6. Szegeden milyen volt a Gála a te elmondásod szerint és a halászlé milyen volt?

6.: Hatalmas közönség! Nagyszerű gála volt... örülök, hogy részese lehettem! A halászlé Isteni volt... imádtam!

7. Pappa George-al hogyan ismerkedtetek meg és neki milyen szerep van?

7.: Pappa-val egy gálán ismerkedtem meg. Odajött, hogy figyelemmel kísér már egy ideje! Szomorúan látta, hogy a Direktorok semmi lehetőséget nem adnak... Kezébe vette az irányítást és ő lett a managerem!

8. Melyik volt legdurvább meccsed eddigi pályafutásod során?

8.: A szegedi Hardcore típusú meccs Dover ellen! Kemény volt és be is bizonyítottam azt a tényt, hogy Ozzy tud repülni! :)

9. Ha kapnál egy Title Shot-ot akkor megtennél érte bármit, hogy megszerezd az övet?

9.: Igen!

10. Mit javasolsz HCW Iskolát járó pankrátor palántáknak?

10.: Csak keményen! Ha megtesztek mindent, bármit elérhettek!  :)
Ted Wellingtion
Samoa Joe
PG Hooker

Umaga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése