2012. július 9., hétfő

Yan Colby interjú

Mivel Yan még nem nagyon tud magyarul ezért angolul írtam neki a kérdéseket és szabad fordításban átírtam magyarra!
Yan Colby a Szemüvegével:D


1.Mennyi ideje vagy pankrátor és miért lettél pankrátor?

1. 2004.től 2007-ig voltam újra pankrátor. 2007-ben kedztem el birkózni, 2010-of lábadoztam egy vállsérülésből.Ez a szünet alatt az év elején kommentátot voltam a TV.-ben, élő játékoknál és játékvezető is voltam.
Miért lettem pro-wrestler? Erre már nem emlékszem. Elkezdtem nézni a TV-ben 1992-ben és más volt mint a többieknek. Úgy éreztem "Ez az amit akartam csinálni". Nem sokkal később mélyebben is belepillantottam és ez lett a motivációm, de nem igazán tudok rámutatni, hogy mit akartam csinálni. Ennyi

2. Ki a kedvenc pankrátorod bármelyik időből?

Nos nem igazán tudom, de akik nagy hatást gyakoroltak rám Ssteve Austin, Mick Foley & Steve Corino. Még megtudok nevezni egy jó pár embert, de ők akiket szeretek és tisztelek.

3. Miért döntött úgy, hogy megerősíted a magyar Pro Wrestling-et?

Hmm...Jó itt élni és most találkoztam a srácokkal utána néhány héttel kaptam utat Budapestre. Sok motivációt és ide kötöttem nagyon gyorsan. Azt gondoltam magamban "Ez a lehetséges hely ahol újra tudnám kezdenié és rávettem magam.

4. Kivel akarsz harcolni a HCW-ben?

Egészen egyzserű. Mindenkivel harcolni fogok aki elém áll és még meg nem kapom a Title Shot-ot, hogy megnyerjem a bajnoki övet.

5. Szegeden, hogy érezted magad? Mi volt ott a hangulatod?

A hely nagyon jó volt. 1300 rajongó hatalmas társaság a magyaar közösség. Az előadás jó volt és mindenki kapoot egy kis ízelítót Yan Colby-ból. A hangulat egy kcisit felszült volt, mert a cél a siker volt. Remélem egy nap Sszegeden is kaphattok egy nagy adagot Yan Colby-ból!

6. Szeretnél harcolni a bajnoki övért?

Azt hiszem, már megválaszoltam a kérdést. Az emberek azt mondják nem vagyok peckes, de az hiszed ez tényleg érdekel engem? Én akarok lenni az elsőszámű srác és én is leszek! Ha nem lehetek a legjobb tartom magam, hogy ne a legrosszabb legyek! HAVE TO!

7. Ki a legnagyobb riválisod a HCW?

A Kis Nitro megvolt velem zavarodva és látta, hogy mit jelent ez Nekem! Nincsenek riválisok. Ez csak üzlet. Itt vagyok szamarakat rugdossak addig amíg meg nem kapom amit akarok. Nem azért vagyok itt, hogy barátokat szerezzek- Néhány sráccal soros kapcsolatban vagyok, de mint mondtam egy csak üzlet. Vagy üzlet vagy barát.Nekem legalábbis. Ami az én következő ellenfelemet ihlleti..Nem tudom.

8. Felháborító volt amikor kidobtak a Forradalom gáláról?

Akkor Rossz gombot, rossz időt és egy rossz fiút figtak ki és látták, hogy mi történik. Ők nem voltak kedvesek velem. Én vagyok akiről minden szól! Addig kedves emberek voltak, de már nem azok!

9. Mi kell a hírnévhez?

Kimegyek oda és keresem a rajongók tekintetét. Amikor megláttnak akkor is ujjonganak Ez nem matematika!

Mick Foley
"Stone Cold" Steve Austin


Steve Cornino

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése