2012. július 2., hétfő

Icarus interjú

Tegnap este folyamán konkrétan éjfél körül Icarus-t elértem Facebook-on és megkérdeztem adna.-e egy interjút? Ő igent mondott tehát itt van az interjút. Az interjút kimásoltam ezért lehet, hogy nem felel meg a betűtípus a mindig használok.

Icarus


1. Miért Icarus a neved?

1.) Ikarosz a Görög mitológiában a lázadás megtestesítője volt. Nagyjából én is valami hasonlót képviselek, de ezt írásban nehéz lenne most átadni...

2. Mióta nézed a pankrációt és mi vagy ki inspirált arra, hogy pankrátor legyél?

2.)10 éve foglalkozom a pro-wrestling-gel, ezalatt sokat változott az ízlésem és az igényeim is. Sokan inspiráltak, nem tudnék egy ember kiemelni.

3. A tetkóidat mikor készítetted?

3.)18 éves koromat megvártam míg felkerült az első minta. 5 évet vártam, hogy megvárjam tényleg akarom-e ezt az egészet. Akartam.

4. Milyen volt 9 hónapig az övet birtokolni, majd sajnálatos módon elveszteni?

4.)Megtisztelő volt az első HCW bajnoknak lenni. Jól esett a több évnyi munka után birtokolni az aranyat. Elvesztése inkább a velejárója miatt fáj, hiszen elveszítettem egyik legjobb barátomat ezért a titulusért.

5.Ha megtehetnéd kit hívnál ki a WWE vagy a TNA pankrátorai közül?

5.)Senkit nem hívnék ki. Ezt a nagyobb ligákban amúgy sem a birkózó dönti el. Inkább a Pro Wrestling NOAH, és Ring Of Honor szervezetek mozgatnak meg.

6. Kit tartasz jelen pillanatban a legnagyobb riválisodnak?

6.) Az örök nemezisem Dover, még évek után is. Ez nálunk több, mint rivalizálás, de előbb még PG Hooker-nek kell visszafizetnem az árulásááért.

7. Milyen volt Szegeden?

7.) Szeged nagyon kemény volt. Hihetetlen minőségű showt sikerült összehozni László Rolanddal. Profi gála volt!

8.Milyen zenéket hallgatsz?

8.)Főleg poliritmikus metál zenéket jó mélyre hangolva (Periphery, Messhuggah), de szeretem a tru Hip-Hop-ot, és a nem összecsapott Dubstep-pet is.

9. Láthatunk-e téged más szervezeteknél is?

9.)Igen, Hollandiában a PWH-nál biztosan megfordulok még, és szeretnék még eljutni Németországba a wXw-hez. Japán a főcélom, de addig még nagyon nagyon sokat kell dolgozni.

10. Szerinted visszanyered az övet PG Hooker-től?

10.)Mindenemmel azon leszek, hogy újra tiszta legyen az öv!



Köszönöm Icarusnak, hogy elvállata az interjút!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése