2011. november 23., szerda

CD Galaxis PC Játék kínálat

Felmentem a CD Galaxis weboldalára megnézni milyen PC-s játékok vannak felsorolnék néhányat ami szerintem érdekes:
-Agatha Christie: Evil Under the Sun ebből csináltak játékot kőkemény 900 Ft-ért árulják!
-Aladdin: Nasira bosszúja nem tudom milyen lehet, de a 900 Ft-ból ítélve rossz!
-Alarm for Cobra 11 Nitro autós játék én szeretem is az ilyen típusukat, de 900 Ft-ért nem venném meg!
-Another World (15th Anniversary Edition) 900 Ft szintén grafika rossz!
-Papyrus: The pharaohs challenge a játék nevetséges 500 Ft. No Comment!
-Pokoli Szomszédok sorozat, hogy lehet ekkora különbség az orosz és az amerikai változat között? Egyik 900 Ft a másik meg 1500 Ft.
-Pure ahhoz képest, hogy csak 900 Ft szerintem többet is érhetne, mert nagyon jó játék.
-Sims 2,3 kapott 1,25(egynegyed) oldalt hogy felsorolja a pénztárcát nem kímélő játéksorozatot.

_____________________________________________________________________

De, hogy jó szó is legyen nagyon sok játékot megemlítenek ami nagyon király. Gondolok az Asassin's Creed sorozatra, Witcher 1-re és kettőre, a Heroes IV és a Heroes V valamint még a külön részekre is. Sok a kínálat, de kár, hogy az 576 Kbyte-ba nincs ennyi PC-s játék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése